/Files/images/прапор.JPG

/Files/images/Назва МО.JPG

Головним для вчителів МО української мови і літератури є:

переорієнтація з пасивних форм навчання на активну творчу працю;

формування в учнів креативної компетентності - бажання та вміння діяти не за зразком, а оригінально;

формування інтелектуальної компетентності, тобто уміння застосовувати здобуті знання в нестандартних ситуаціях;

інтеграція з іншими предметами;

організація творчої діяльності учнів, творчі зустрічі з відомими письменниками;

проведення цікавих навчальних екскурсій;

ілюстрування художніх творів;

інсценізація уривків;

застосування проектних технологій;

проведення змістовних факультативів, додаткових занять, які сприяють успішній здачі ЗНО і ДПА.

Проблема (обласна)

2014-2015

ФОРМУЄМО СОЦІАЛІЗУЮЧИЙ ПРОСТІР

Мета:Узагальнення і адаптація набутого досвіду роботи.

Завдання МО:

• вивчення й аналіз навчальних програм, підручників, посібників, інструкцій та рекомендацій МОНУ, методичного кабінету;

• діагностування педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності;

• обговорення актуальних питань навчання і виховання;

• аналіз якості знань, умінь, та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм;

• ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом;

• аналіз уроків, виховних заходів, результатів шкільних олімпіад, конкурсів та участь у міських олімпіадах, написання науково-дослідницьких робіт МАН;

• координація планування;

• затвердження текстів контрольних робіт, завдань олімпіад, сценаріїв виховних заходів, планів проведення предметних тижнів, педагогічних виставок, методичних фестивалів тощо;

• вироблення методичних рекомендацій з проблем навчання і виховання (результат роботи над науково-методичною проблемою);

• виготовлення наочності;

• ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями;

• вивчення й узагальнення досвіду вчителів;

• ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом, впровадження його в практику роботи.

СКЛАД МЕТОДИЧНОГО ОБ"ЄДНАННЯ

Прізвище, ім'я, по батьковіНазва навчального закладу, який закінчивСпеціаль-ність за дипломомПед.
стаж
В школі з Назва предмету, який викладає Атест. категорія НавантаженняРік останньої атестації Рік останньої
КПП
1. Тирон Вікторія МиколаївнаМелітопольський державний педагогічний університетвчитель української мови та літератури82012 українська мова та літератураспец 6- -
2.Козир Людмила МиколаївнаХерсонський педагогічний інститут українська мова, література 321982 українська мова, літературавища 192012 2012
3. Семеліт Олена ВолодимирівнаХерсонський педінститут українська мова і література22 1995українська мова і література вища18 20102010
4. Хріненко Ірина ЛеонідівнаХерсонський державний університет Українська мова і література 22012 українська мова і література спец19- -
Кiлькiсть переглядiв: 1285

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.