19.10.2015 року у 2-А класі був проведений інтегрований урок з природознавства, англійської мови та музичного мистецтва вчителями Коряченко Н.Л. та Козловою С.В.

В ході уроку були вдало поєднані теми: з природознавства «Природа і погода: збираємося у мандри порами року», з англійської мови «Дозвілля учнів» та музичного мистецтва «Виражальне та зображувальне у музиці».
Вдале поєднання форм та прийомів сприяло розвиткові в учнів самостійності, допитливості, здатності встановлювати певні закономірності. Види роботи відповідали віковим особливостям учнів, дозволили вчителям активізувати навчальну діяльність, що в кінцевому підсумку було результатом того, що учні були не пасивними слухачами, а активними учасниками.
На уроці застосовані були: гра «Очікування», інтерактивні вправи «Мікрофон», «Тематична павутинка», «Добре-погано», естетично-терапевтична вправа «Кольорознавство», робота в групах, метод фокальних об’єктів «Вільна асоціація» та на етапі рефлексії була застосована методика «Сенкан». Використання на уроці слайдової презентації допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу.
Прийоми мотивації та організації навчальної роботи учнів упродовж уроку сприяють створенню такої ситуації, при якій діти відчувають задоволення від своїх успіхів у навчанні ("ситуація успіху”). Зміст уроку сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання. Активна робота у ході уроку дозволяє зробити висновок про те, що матеріал з теми засвоєно. Звертає на себе увагу кропітка, продумана, здійснювана з уроку в урок підготовка вчителів та учнів до активної роботи, система роботи педагогів з підготовки учнів до тематичного оцінювання.
Кiлькiсть переглядiв: 121

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.